If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ми ако искаш ела в Русе да гледаш. Ако стане така, че аз да те гледам ще пиеш на моя сметка вечерта и ще има къде да спиш. И не разбрах какво беше смешното за 1500-е кг?
Смешното е, че 166 е 50кг по тежка от GTV що не говорите, че на GTV му е слаб мотора. А от тях има и 1,8 Абе говорят някои без да мислят, не е слаб TS-а просто кутията му при 166 не е за скорости над 210! Което не е болка за умиране щото и дизела издъхва там някъде, а TS-а ако го напъна ще вдигне над 230 в което съм убеден. Някои сменят зъбчатката на 5-та, и оборотите си падат но вече не можеш да ги правиш смешни на доускоряване извънградско на 5-та. Което е основното предимство на късите предавки.
Има някакво несъответствие, трябва да си погледна книжката, но помня че имаше нещо от сорта на 1500 и нещо си кг. Но иначе според мен 166-ата е доста по тежка от ГТВ и се чудя дали гтв-то е въобще 1400 кг. Гледам му килограмите в Уикипедиа и показва, че е максимум 1370кг и издържа до 1400 и нещо натоварване .
Може би това ще помогне за приключване на този безмислен спор.166 2.0 TS - 187nm/2800rpm , 0/100 -9.6 , 1420kg. , 213 km/h , 155hp/6400rpm. 166 2.4 JTD - 304nm/2000rpm , 0/100 - 9.9 , 1490kg. , 202km/h , 136hp/4000rpm.
Има някакво несъответствие, трябва да си погледна книжката, но помня че имаше нещо от сорта на 1500 и нещо си кг. Но иначе според мен 166-ата е доста по тежка от ГТВ и се чудя дали гтв-то е въобще 1400 кг. Гледам му килограмите в Уикипедиа и показва, че е максимум 1370кг и издържа до 1400 и нещо натоварване .
Сега ги гледах по книжка
2,0TS - 1420кг
2,4JTD - 1490кг
Кой сега е номер едноооо ?
Кой сега е кораба?
пп Бензинова 166-ца тежи почти колкото GTV! Дерзайте.
И въпреки това си оставаш тежък за тоя мотор. TS го признавам само на 156 и 145, защото съм го виждал там какво прави. ЗА ГТВ не мога да говоря, защото тях не съм ги виждал в действие.
Ами виж 136 к.с. 2.4 JTD наистина не мисля, че може да се мери със 2.0 ТС ГТВ, но аз лично имам някои подобрения и може да се сдърпаме с такова ГТВ А колкото до това, че сме свине.... Свине сме 166-е ама гледай как свинята гази сичко наред и пак продължава TS-a след такова приключение ще има да се дави
Колега, вървежа на колата не се измерва в конски сили. Ако се измерваше само в конски сили нямаше да се чертаят графики и нямаше по книжките да пишат някакви излишни характеристики, които се измерват в нютонметри. "Издърпването на светофара" зависи много повече от нютонметрите, отколкото от конските сили...
Аз пък забелязвам, че навсякъде където едновременно се споменават бензинови и дизелови двигатели винаги се размахват едни мощности, едни нютони...
Физиката е еднаква и за двата типа двигатели, а именно мощността е произведение от въртящия момент и честотата на въртене!!!
Ако взема двигател от Трабант, с подходящ редуктор мога да постигна 100000 Nm – Факт.
Истината е именно в Мощността!
Пример: Алфа 156 2.4JTD 136 hp и Алфа 156 2.0TS 155 hp и двете се движат на втора скорост с 30км/ч, и натиснат педал на газта до долу => в този момент двигателя 2.0 TS генерира мощност около 64 hp, а 2.4JTD около 93 hp.
О, спят ли модераторите, о, модераторите не видят ли?
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment